Avaluar els meus alumnes, posar una nota de l'1 al 10, trob que és la tasca més difícil i desagradable de la meva professió.
El primer que heu de saber és que MÚSICA no existeix com a assignatura, sinó que, junt amb PLÀSTICA. forma part de l'EDUCACIÓ ARTÍSTICA. La nota que surt a l'informe reflectirà en part el treball realitzat a l'aula de música i en part el realitzat al treball de plàstica d'aquell trimestre.
Com a norma general, devers un 50% de la nota de música prové de l'actitud de l'alumne pel que fa a participació, esforç, organització, respecte, hàbits, treball en equip... i l'altre 50% correspon als aprenentatges adquirits. Seguint la política del centre, durant el primer trimestre, no es puntuarà amb 8, 9 o 10 (llevat de casos molt excepcionals).
El programa informàtic que fa servir la Conselleria d'Educació, GESTIB, a l'avaluació d'aprenentatge (part posterior dels informes de notes), estableix 3 punts per informar als pares:
* ESCOLTA: s'avalua l'actitud de l'alumne/a quan escolta música, si reconeix les peces escoltades o recorda dades importants del que escolta, si respecta les interpretacions dels companys...
* INTERPRETACIÓ MUSICAL: s'avalua l'actitud de l'alumne/a en el cant i la pràctica instrumental, la qualitat de les seves interpretacions...
* MÚSICA, MOVIMENT I DANSA: s'avalua l'actitud de l'alumne/a en la dansa i l'acompanyament corporal, la seva capacitat per coordinar-se amb el grup...
Actualment, l'avaluació d'aprenentatge només s'entrega a finals de 6è.
Actualment, l'avaluació d'aprenentatge només s'entrega a finals de 6è.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada